Despois de velo teñen que facer o exercicio 2 da páxina 32 do activity book (teñen que marcar os alimentos utilizados para facer unha tortilla na historia). A maiores, poden colorealos (se queren) e, sobre todo, deberían dicir as palabras en voz alta (deberían practicar a correcta pronunciación desas palabras na entrada anterior do blog: https://englishatvi.blogspot.com/2020/05/dinner-time.html).
Labels
- Art (3)
- British Meals (13)
- Captions (3)
- Chess Corner (3)
- Christmas (20)
- Comics (15)
- Daily Bugle (3)
- Fifth Grade (174)
- Films (10)
- First Grade (73)
- Fourth Grade (106)
- Games (46)
- GIMP (52)
- Grammar (7)
- Halloween (8)
- Kahoot (6)
- Kamishibai (2)
- London (3)
- Nursery (62)
- Pen Pals (2)
- Podcasts (12)
- Ruliña (7)
- Second Grade (80)
- Shakespeare (3)
- Sixth Grade (174)
- Solar System (3)
- Songs (78)
- Stories (9)
- Third Grade (98)
- Unusual Customs and Traditions in England (8)
- USA (10)
- Videos (87)
- Word of the Week (14)
- Writing (6)
Friday, 29 May 2020
Animated Story
First grade (primeiro de primaria): hoxe imos ver o vídeo dunha historia na que se traballan as palabras de vocabulario e as estruturas gramaticais que están a aprender en inglés (os alimentos e dicir se lles gustan, ou non).
Despois de velo teñen que facer o exercicio 2 da páxina 32 do activity book (teñen que marcar os alimentos utilizados para facer unha tortilla na historia). A maiores, poden colorealos (se queren) e, sobre todo, deberían dicir as palabras en voz alta (deberían practicar a correcta pronunciación desas palabras na entrada anterior do blog: https://englishatvi.blogspot.com/2020/05/dinner-time.html).
Despois de velo teñen que facer o exercicio 2 da páxina 32 do activity book (teñen que marcar os alimentos utilizados para facer unha tortilla na historia). A maiores, poden colorealos (se queren) e, sobre todo, deberían dicir as palabras en voz alta (deberían practicar a correcta pronunciación desas palabras na entrada anterior do blog: https://englishatvi.blogspot.com/2020/05/dinner-time.html).
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment